Анотація на досвід роботи з теми
"Управління процесом професійного розвитку педагогів"
Досвід роботи теми "Управління процесом професійного розвитку педагогів"
"Управління процесом професійного розвитку педагогів"
У вступній частині досвіду йдеться мова про роль
компетентного вчителя у підготовці затребуваних фахівців для сучасного
техногенного суспільства. Професійна майстерність вчителя формується у
навчальному закладі. Відповідальність за розвиток професійного росту
покладається на адміністрацію школи.
Актуальність
проблеми полягає у створені в навчальному закладі умов для формування та росту
професійної майстерності педагогів, їх компетентності, як засобу підвищення
ефективності навчально-виховного процесу.
Метою досвіду є окреслення напрямків діяльності
адміністрації навчального закладу з розвитку професійної майстерності педагогів.
Теоретичним
обґрунтуванням проблеми педагогічного менеджменту та особистісно-зорієнтованого
управління займалися Г. Єльнікова, М.
Поташник, О. Савченко, С. Подмазін, Л.
Карамушкіна.
В частині досвіду «Професійний розвиток
вчителя» визначено основні етапи
формування професійної майстерності педагогів на прикладі педагогічного
колективу Карло-Марксівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.
У висновках
акцентовано увагу на технологіях управління, що приводять колектив до успіху. Динаміка фахового
зростання виявляється у результатах атестації, покращені міжособистісних
відносин, участі вчителів в управлінні, впровадженні інноваційних технологій
навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар